Reklamasjoner

Reklamasjon

Om du vi gjøre en reklamasjon på varen din, fyll ut reklamasjonsskjemaet HER!

Varegarantien dekker kun opprinnelige fabrikasjonsfeil, dvs. feil som fantes på varen ved levering. Fabrikasjonsfeil skal fremvises for, og konstateres av oss. Avhengig av situasjonen, kan du bli tilbudt en gratis reparasjon, ny vare, eller avslag i originalprisen. Varegarantien gjelder ikke dersom vi ikke kan finne feilen på produktet, eller om du selv er den som har forårsaket skaden.

Vi minner om at reklamasjoner kan ta noe tid å behandle, ca. 10 dager. Ved sykdom eller ferie, kan behandlingstiden bli forlenget.

Garanti

Vi selger samtlige produkter med 1 eller 2 års garanti.

Produktgarantien dekker kun fabrikasjonsfeil som fantes på produktet ved levering.Fabrikasjonsfeil skal konstateres av oss, hvor du som kunde tilbys gratis reparasjon eller alternativt et nytt produkt.

Produktgarantien gjelder ikke dersom vi ikke kan finne noe feil ved produktet, eller dersom du forårsaket skaden selv.
Produktgarantien gjelder ikke ved håndteringsfeil, feilmontert produkt eller feil som oppstår ved endring.

Ved reparasjoner og bruk av garanti, avtal en tid med oss:

Den Lille Barnebutikken,
Prost Stabels vei
82019 Skedsmokorset

kundeservice@den-lille-barnebutikken.no

Fødselsgaranti

  • Betal senere – Vi samarbeider med Klarna. Betal innen 30 dager. Når vi sender din ordre får du en faktura på din e-postadresse. Fakturaen har en betalingstid på 30 dager og det tilkommer ingen fakturaavgift.
  • Del opp – Handle nå, betal innen 3 – 36 måneder.
  • Direkte betaling – Ved betaling med kort (Visa eller MasterCard) kan du alltid være effektiv og trygg.
  • Vipps – Du vil bli sendt videre til Vipps, hvor du fullfører betalingen.

Retur

Vi gir kunden fødselsgaranti på alle produkter. Garantien gjelder opptil fire uker etter fødselsdatoen. Garantien innebærer at kunden har rett til å returnere produktene, dersom graviditeten eller fødselen ikke skulle gå bra. Ved bruk at fødselsgarantien skal produktene være ubrukte, og kunden skal kunne fremvise legeerklæring

  • Du har full angrerett på ditt kjøp innen 14 dager fra du mottar forsendelsen, iht. til norsk Angrerettslov.
  • Varen skal være i original emballasje og være uskadd. Eventuelle tags eller merkelapper kan ikke klippes/fjernes, da dette defineres som at produktet er tatt i bruk, og gir derav ingen returrett.
  • Kunde må selv stå for fraktkostnader ved retur av vare. Ved retur av varer vil du få tilbakeført kostnadene for varen du returnerer, ikke fraktkostnader.
  • Angreretten gjelder ikke produkter som ikke kan selges på nytt av helse- eller hygienemessige årsaker. Dette omfatter for eksempel brystpumper.
  • Angreretten gjelder heller ikke for produkter med begrenset holdbarhet, som raskt kan forverres eller bli for gamle, og produkter som klassifiseres som ferskvarer (som f.eks bilstol).

Retur av bilstol godkjennes om varen er i original emballasje med alle merkelapper på, eller er uåpnet/ubrukt.

  1. Fyll ut returskjemaet som kom digitalt sammen med ordrebekreftelsen hvor du spesifiserer om du ønsker å bytte eller returnere varen. Du kan i tillegg laste ned og printe ut returskjemaet HER. Dette skjemaet skal følge returvaren. Kunden betaler returporto ved bruk av angreretten. Vi anbefaler retur med Posten. Du kan enkelt bestille Norgespakke her: Norgespakke Posten eller få hjelp i nærmeste post i butikk.
  2. Legg varen du ønsker å returnere i originalemballasje, og sørg for at mottakeradressen kommer tydelig frem: Legg varen du ønsker å returnere i originalemballasje, og sørg for at mottakeradressen kommer tydelig frem:

    Den lille barnebutikken
    Prost stabels vei
    82019 Skedsmokorset

  3. Send pakken i retur sammen med utfylt returskjema på ditt lokale postkontor.

Ved retur av varer betaler vi tilbake pengene innen 14 dager. Har du betalt med kredittkort vil pengene tilbakeføres til det kortet som ble benyttet ved kjøp.

Dersom du har handlet med faktura og returnerer en av flere varer betaler du kun for varen du beholder, så endrer vi fakturaen når returen er mottatt. Om du kun ønsker å bytte en vare kan du beholde originalfakturaen og betale den når du mottar den nye varen. Du kan logge deg inn på din Klarna Konto og registre at du har sendt noe i retur. Klarna vil da fryse din faktura frem til returen er behandlet.

Returvarer MÅ uansett årsak alltid returneres i original emballasje og i ny tilstand.Ved manglende emballasje, brutt forsegling eller tydelige bruksmerker refunderes kun 50% av varens verdi.

Bytte et produkt

Hvis du ønsker å bytte varen din til en annen størrelse, farge eller modell, skal du returnere varen i henhold til instruksjonene ovenfor og legge inn en ny bestilling på de varene du ønsker. Når vi har håndtert din retur, får du pengene tilbake.

Handlekurv