Handle & Retur

Slik handler du

  1. Når du har funnet et produkt du vil kjøpe klikker du på “Kjøp” eller “Legg til i handlekurv”.
  2. Etter du har lagt alle produktene du ønsker i handlekurven går du til kassen (øverst til høyre). Dersom du vil ta bort eller endre produkter i handlekurv, kan du gjøre dette i kassen.
  3. Velg ønsket leveringsmåte.
  4. Fyll inn dine person- og adresseopplysninger, e-postadresse og mobilnummer.
  5. Velg den betalingsmåten du ønsker å benytte.
  6. Kontroller at alle opplysninger er riktig utfylt og klikk “Fullfør kjøp”.
  7. Du vil også få en ordrebekreftelse via e-post, som bekrefter at vi har mottatt din ordre.

Rabattkoder

For å benytte deg av en rabattkode, må du først gå videre til kassen. Kassen finner du ved å klikke på symbolet for handlekurven, som ligger øverst i det høyre hjørnet på hjemmesiden, og deretter på knappen «Gå til kassen». Når du er inne i kassen, klikker du på boksen «Rabattkode», som du finner nedenfor dine tillagte produkter. Skriv inn rabattkoden og klikk deretter på «Aktiver». Hvis koden er gyldig, vil teksten «Rabattkode:….» dukke opp, og rabattsummen vil da være trukket av fra de produktene som inngår i rabattkodevilkårene.

Betalingsmåte

  • Betal senere – Vi samarbeider med Klarna. Betal innen 30 dager. Når vi sender din ordre får du en faktura på din e-postadresse. Fakturaen har en betalingstid på 30 dager og det tilkommer ingen fakturaavgift.
  • Del opp – Handle nå, betal innen 3 – 36 måneder.
  • Direkte betaling – Ved betaling med kort (Visa eller MasterCard) kan du alltid være effektiv og trygg.
  • Vipps – Du vil bli sendt videre til Vipps, hvor du fullfører betalingen.

Retur

Hvis du ikke er 100 % fornøyd med kjøpet ditt, kan du enkelt sende varen tilbake til oss og få pengene tilbake. Du har angrerett i 14 dager, fra den dagen du mottar varen din. HER

OBS! Hvis du har mottatt et skadet produkt, skal du ikke sende den i retur. Kontakt i stedet kundeservice for å gjøre en reklamasjon.

  • Du har full angrerett på ditt kjøp innen 14 dager fra du mottar forsendelsen, iht. til norsk Angrerettslov.
  • Varen skal være i original emballasje og være uskadd. Eventuelle tags eller merkelapper kan ikke klippes/fjernes, da dette defineres som at produktet er tatt i bruk, og gir derav ingen returrett.
  • Kunde må selv stå for fraktkostnader ved retur av vare. Ved retur av varer vil du få tilbakeført kostnadene for varen du returnerer, ikke fraktkostnader.
  • Angreretten gjelder ikke produkter som ikke kan selges på nytt av helse- eller hygienemessige årsaker. Dette omfatter for eksempel brystpumper.
  • Angreretten gjelder heller ikke for produkter med begrenset holdbarhet, som raskt kan forverres eller bli for gamle, og produkter som klassifiseres som ferskvarer (som f.eks bilstol).

Retur av bilstol godkjennes om varen er i original emballasje med alle merkelapper på, eller er uåpnet/ubrukt.

  1. Fyll ut returskjemaet som kom digitalt sammen med ordrebekreftelsen hvor du spesifiserer om du ønsker å bytte eller returnere varen. Du kan i tillegg laste ned og printe ut returskjemaet HER. Dette skjemaet skal følge returvaren. Kunden betaler returporto ved bruk av angreretten. Vi anbefaler retur med Posten. Du kan enkelt bestille Norgespakke her: Norgespakke Posten eller få hjelp i nærmeste post i butikk.
  2. Legg varen du ønsker å returnere i originalemballasje, og sørg for at mottakeradressen kommer tydelig frem:

    Den lille barnebutikken
    Prost stabels vei
    82019 Skedsmokorset
  3. Send pakken i retur sammen med utfylt returskjema på ditt lokale postkontor.

Ved retur av varer betaler vi tilbake pengene innen 14 dager. Har du betalt med kredittkort vil pengene tilbakeføres til det kortet som ble benyttet ved kjøp.

Dersom du har handlet med faktura og returnerer en av flere varer betaler du kun for varen du beholder, så endrer vi fakturaen når returen er mottatt. Om du kun ønsker å bytte en vare kan du beholde originalfakturaen og betale den når du mottar den nye varen. Du kan logge deg inn på din Klarna Konto og registre at du har sendt noe i retur. Klarna vil da fryse din faktura frem til returen er behandlet.

Returvarer MÅ uansett årsak alltid returneres i original emballasje og i ny tilstand.Ved manglende emballasje, brutt forsegling eller tydelige bruksmerker refunderes kun 50% av varens verdi.

Bytte et produkt

Hvis du ønsker å bytte varen din til en annen størrelse, farge eller modell, skal du returnere varen i henhold til instruksjonene ovenfor og legge inn en ny bestilling på de varene du ønsker. Når vi har håndtert din retur, får du pengene tilbake.

Handlekurv