Kundeservice
Hvordan kan vi hjelpe deg?

Frakt & Levering

Vilkår for levering

Når du handler hos oss er merverdiavgiften (mva) alltid inkludert i den oppgitte prisen. Vi leverer alle varene i samarbeid med Posten/Bring.

*Ved bestilling av trampoliner, sendes varen rett fra leverandør og til døren til kunde.

Vi har et stort lager, som betyr at vi som oftest kan sende dine bestilte varer omgående etter du har gjort din bestilling. Deretter har Posten/Bring 1-5 dagers leveringstid. Vi gjør alt for å holde leveringstiden og for at du skal få dine varer fortest mulig.

I de tilfeller hvor vi ikke har produktet inne på lager tar leveransen noe lengre tid, da vi må vente på innleveranse fra våre leverandører. Ved forsinkelse kan dette ta opp mot 2 uker. Vi sender ut varene så fort vi har de på lager.

Sende varene med posten har alltid en fraktkostnad på 99,- per leveranse (unntak ved bestilling for 1000kr eller mer).

Vi leverer kun i Norge, når du bestiller på Denlillebarnebutikken.no Pakken ligger på postkontor/post i butikk i 7 dager før den returneres.

Leveringsstatus

Når vi har mottatt din bestilling får du en ordrebekreftelse fra oss på e-post. Om du har bestilt et produkt som er tomt på lager, vil vi kontakte deg på e-post eller telefon med informasjon om beregnet leveringsdato.

Forsinket levering

Dersom en forsinkelse i leveranse oppstår, kontakter vi deg på e-post eller telefon.Du som kunde har alltid rett til å avbryte kjøpet ved leveranseforsinkelse. Heving av kjøp ved leveranseforsinkelse skal skje skriftilig via e-post.

Vi vil gjøre alt som står i vår makt for å fullføre din bestilling. Det kan finnes tilfeller som gjør det umulig å fullføre bestillingen, for eksempel om en leverandør ikke kan levere varene.

Vi sender varen påfølgende dag etter bestilling og du vil ha denne hos deg innen 1-6 virkedager, varierende ettersom hvor du holder til.

Varen sendes i samarbeid med Posten/Bring og du får beskjed via sms, e-post eller telefon når pakken ankommer utleveringssted/eller er klar for levering i ditt hjem.

Transportskade

Om en transportskade har oppstått har du ansvar for å innen kort tid gi beskjed til oss. Vi ber deg om å kontakte oss så fort som mulig etter at du har oppdaget skaden, slik at vi kan håndtere saken. Derfor er det viktig at du ser over dine produkter nøye, både utenpå, inni, rett etter du har mottat dem.Husk at du ikke får bruke det skadede produktet, og at du må beholde emballasjen, slik at hele pakken og varen kan kontrolleres for behandling av den rapporterte skaden.

Om du oppdager en transportskade skal du kontakte oss:
Kontakt vår kundeservice HER eller på tlf: 917 95 665

Leveringsmetode

Servicepakke

Servicepakke betyr at vi sender dine varer via Posten eller Bring til ditt nærmeste postkontor/post-i-butikk. Når pakken har ankommet utleveringsstedet får du en SMS om at din pakke er klar til å hentes. Har du ikke oppgitt mobilnummer får du i stedet en utleveringsseddel i postkassen som inkluderer referansenummer og anvisning til hvor pakken kan hentes.

Når du legger en bestilling for 1000kr eller mer gir vi deg gratis frakt på din bestilling. Gratis frakt gjelder på alle varer over 1000,- (utenom hjemlevering under en viss pris). Du trenger ingen kode, kassen skjønner automatisk når leveransen skal være fraktfri.

Hjemlevering

Ønsker du varen hjem, velger du LEVERT HJEM, dette kommer automatisk opp i kassen ettersom hvilket postnummer du skriver inn.
Vi leverer hjem på kveldstid 17-21* i byer og tettsteder, og mellom 08-17 til øvrige steder. Du får beskjed om forventet utleveringsdag i god tid, med sporingslenke på SMS eller e-post. Via sporingslenken kan mottaker endre utleveringsdag eller be om at pakken settes igjen*

Hente vare i butikk

Du kan også hente varen i butikk. Legg da inn en merknad om dette når du bestiller varen. Butikken vår finner du i Prost Stabels vei 8, 2019 Skedsmokorset.

Handlekurv