Prisgaranti
Lyn-levering
Butikk Skedsmo
0Handlekurv
kr 0,-

Handlekurv

1000 kr gjenstår til gratis frakt!

TOTAL 0 kr

Leveranse

 

Vilkår for levering

Når du handler hos oss er merverdiavgiften (mva) alltid inkludert i den oppgitte prisen.
Vi leverer alle varene i samarbeid med Eazy2You og Bring.

Vi har et stort lager, som betyr at vi som oftest kan sende dine bestilte varer omgående etter du har gjort din bestilling.
Deretter har Eazy2You og Bring 4-6 leveringsdager.
Vi gjør alt for å holde leveringstiden og for at du skla få dine varer fortest mulig.

I de tilfeller hvor vi ikke har produktet inne på lager tar leveransen noe lengre tid, da vi må vente på innleveranse fra våre leverandører.
Ved forsinkelse kan dette ta opp mot 2 uker. Vi sender ut varene så fort vi har de på lager.

Sende varene med posten har alltid en fraktkostnad på 99,- per leveranse (unntak ved bestilling for 1000kr eller mer).

Vi leverer kun i Norge, når du bestiller på Denlillebarnebutikken.no.
Pakken ligger på postkontor/post-i-butikk i 14 dager før den returneres.

 

Leveringsstatus

Når vi har mottatt din bestilling får du en ordrebekreftelse fra oss på e-post.
Om du har bestilt et produkt som er tomt på lager, vil vi kontakte deg på e-post eller telefon med informasjon om beregnet leveringsdato.
 

Forsinket levering

Dersom en forsinkelse i leveranse oppstår, kontakter vi deg på e-post eller telefon.
Du som kunde har alltid rett til å avbryte kjøpet ved leveranseforsinkelse. 
Heving av kjøp ved leveranseforsinkelse skla skje skriftilig via e-post.

Vi vil gjøre alt som står i vår makt for å fullføre din bestilling.
Det kan finnes tilfeller som gjør det umulig å fullføre bestillingen, for eksempel om en leverandør ikke kan levere varene.

Vi sender varen påfølgende dag etter bestilling og du vil ha denne hos deg innen 3-5 virkedager.

Varen sendes som MyPack eller via Bring og du får beskjed via sms, e-post eller brev når pakken ankommer utleveringssted og er klar for henting. 

 

Transportskade

Om en transportskade har oppstått har du ansvar for å innen kort tid gi beskjed til oss.
Vi ber deg om å kontakte oss så fort som mulig etter at du har oppdaget skaden, slik at vi kan håndtere saken.
Derfor er det viktig at du ser over dine produkter nøye, både utenpå, inni, rett etter du har mottat dem.
Husk at du ikke får bruke det skadede produktet, og at du må beholde emballasjen, slik at hele pakken og varen kan kontrolleres for behandling av den rapporterte skaden.

Om du oppdager en transportskade skal du kontakte oss e-post:
siv@den-lille-barnebutikken.no eller telefon: 949 78 060
 

Leveringsmetode

Servicepakke

Servicepakke betyr at vi sender dine varer via Posten eller Bring til ditt nærmeste postkontor/post-i-butikk.
Når pakken har ankommet utlevringsstedet får du en SMS om at din pakke er klar til å hentes. 
Har du ikke oppgitt mobilnummer får du i stedet et brev som inkluderer referansenummer og anvisning til hvor pakken kan hentes.

 

Når du legger en bestilling for 1000kr eller mer gir vi deg gratis frakt på din bestilling.
Gratisfrakt gjelder kun på servicepakke. Du trenger ingen kode, kassen skjønner automatisk når leveransen skal være fraktfri.

Hente vare i butikk

Du kan også hente varen i butikk. Legg da inn en merknad om dette når du bestiller varen. 
Butikken vår finner du i Prost Stabels vei 8, 2019 Skedsmokorset.

Trustpilot